سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی شرکت آکپا مشهد

 

شرکت آکپا مشهد از سال 1396 شروع به ساخت اشکال خاص آلومینیومی و رنگ آمیزی فلز کرد، آنها یک کارخانه بزرگ در زمینی بزرگ دارند و از شرکت دیگری به نام آکپای ترکیه کمک گرفتند.

برای آشنایی بیشتر بااین شرکت، تا انتهای این مقاله با وبسایت آراز پنجره همراه باشید.

آکپا مشهد یک شرکت تولید کننده پروفیل آلومینیومی در ایران است. آنها با تمرکز بر خوشحال کردن مشتریان خود و بهبود کیفیت محصولات خود بسیار موفق شده اند. آنها توانسته اند پروفیل های آلومینیومی بسیار بیشتری را در مدت زمان کوتاهی نسبت به زمانی که شروع کردند تولید کنند. آنها همچنین گواهینامه هایی را برای رعایت استانداردهای ملی و سیستم مدیریت کیفیت خود دریافت کرده اند.

ISO 9001:2015 - ISO 14001:2015 - ISO 45001:2018 - ISO 10002:2018 - ISO 10004:2018 - ISO 50001:2011 - 5S - CE

در آکپا مشهد، با اطمینان از حمایت و کمک به مشتریان، همیشه مشتریان را در اولویت قرار می دهند. آنها همچنین به نحوه ساخت اشیا توجه می کنند و با فرآیندی به نام انفجار شات شروع می شوند.

   1-طراحی خانه و واحدهای قالب

وقتی آنها را فشار می دهید 1800 و 1600 بیرون بیایند.

بعد از اینکه از شکلی که میخواهیم با آلومینیوم درست کنیم رسم کردیم، باید قالب مخصوصی برای شکل دادن به فلز درست کنیم. ابتدا تمام وسایل مورد نیاز قالب را جمع می کنیم. سپس، همه چیز را به ترتیب درست کنار هم قرار می دهیم.

2-با استفاده از یک برنامه کامپیوتری ایجاد کنید.

3-برش فولاد به معنای استفاده از ابزار مخصوص برای جدا کردن قطعات فلز سخت به نام فولاد است.

4-تراش ماشینی است که با چرخاندن چوب یا فلز و استفاده از ابزار برای شکل دادن به آن به شکل دادن و برش دادن آن کمک می کند.استفاده از کامپیوتر برای کنترل ماشین ها برای شکل دادن و برش مواد.

5-کار سخت

6-برش سیم

7- مانند یک جرقه است.

8-تنش

9-کار با سنگ

ابتدا مقداری کار اضافی انجام می دهیم تا شکاف های موجود را پر کنیم و سپس با افزودن آخرین نکات از آماده بودن قالب برای تولید مطمئن می شویم.

گروه تولیدی آکپا مشهد اینجاست تا در ساخت اشکال آلومینیومی برای موارد مختلف کمک کند. آنها می توانند از ابتدا تا انتهای فرآیند کمک کنند.

اکستروژن را می توان به دو صورت مستقیم یا غیر مستقیم انجام داد.

در اکستروژن مستقیم، قالب حرکت نمی کند و در یک مکان می ماند در حالی که قوچ دستگاه مواد را به بیرون هل می دهد.

در اکستروژن غیرمستقیم، بلوک فلزی حرکت نمی کند، اما دستگاه یک قالب را به آن فشار می دهد تا فلز را شکل دهد.

این فرآیند را می توان بر اساس میزان گرم بودن مواد به دو نوع اکستروژن سرد و اکستروژن گرم تقسیم کرد.

اکستروژن سرد روشی برای ساخت قطعات کوچک مانند بدنه شمع و قوطی خودرو با استفاده از میله یا سیم بدون گرم کردن آن است. این یک راه خوب و ارزان برای ساخت قطعاتی است که گرد، اندازه دقیق و سطح صاف دارند.

اکستروژن داغ زمانی است که چیزی از درون قالب یا شکل در حالی که بسیار داغ است رانده می شود.

از این فرآیند برای ساخت محصولات فلزی که تقریباً به یک شکل و اندازه هستند، مانند چوب های بلند یا لوله های ساخته شده از آلومینیوم، مس یا فولاد استفاده می شود. گرم کردن فلز به آسان‌تر شدن شکل‌دهی آن کمک می‌کند و فشار وارده بر مواد را کاهش می‌دهد و به ما امکان می‌دهد محصولاتی قوی و بادوام ایجاد کنیم.

-          دستگاه تست، عملیات حرارتی (پیری)

-          خطوط ترمز ترمز لوله های خاصی هستند که به جلوگیری از داغ شدن بیش از حد اشیا کمک می کنند.

-          خطوط رنگی، الکترواستاتیک و تزئینی.

-          ساخت اشکال آلومینیومی با استفاده از ماشین آلات و ابزار.

-          داشتن مواد کافی برای ساختن اشیا

-          یک خط زیگزاگ مانند صاعقه به جلو و عقب حرکت می کند.

مکانی که مردم آن را بررسی می کنند تا مطمئن شوند که اوضاع خوب و ایمن است.

خطوطی که در آن چیزها در بسته ها قرار می گیرند و برچسب گذاری می شوند.

پنجره دوجداره نوع خاصی از پنجره است که دارای دو لایه شیشه با یک لایه عایق در بین آن است. این پنجره ها از آلومینیوم یا UPVC ساخته شده اند. دلیل ساخت این پنجره ها و درب ها صرفه جویی در مصرف انرژی، صرفه جویی در هزینه و دور نگه داشتن صدا و گرد و غبار می باشد. برای این کار از هوای خشک، گاز آرگون یا گاز کریپتون به عنوان عایق بین دو لایه شیشه استفاده می شود.

درها و پنجره ها بسته به اینکه از چه ساخته شده اند به گروه های مختلفی تقسیم می شوند. نوع شیشه ای که در درب ها و پنجره های دوجداره استفاده می شود نیز به حفظ یا خروج گرما کمک می کند.

در و پنجره های دوجداره با انواع شیشه مانند فلوت، لمینت سکوریت شده و دوجداره که ضخامت آنها 3 تا 10 میلی متر است ساخته می شود. طول عمر این درب و پنجره ها به محل نصب و آب و هوای آن منطقه بستگی دارد.

درب و پنجره های دوجداره UPVC از نوع پلاستیک محکمی به نام پلی وینیل کلراید غیر پلاستیک ساخته شده اند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که هم شیک و هم ماندگار باشند. این درب‌ها و پنجره‌ها می‌توانند انواع مختلف آب و هوا را تحمل کنند و برای مکان‌هایی با الگوهای آب و هوایی متغیر عالی هستند.

درب محکم با قفل مخصوص مخصوص بالکن و سرویس بهداشتی می باشد. می توانید انواع توری ها را اضافه کنید تا حشرات را از این درها و پنجره ها دور نگه دارید. نوع خاصی از دیوار در مکان هایی مانند سونا و استخر استفاده می شود.

همکاری با تولید کنندگان برتر

در دنیا، شرکت‌های مختلف در هر اندازه‌ای سخت تلاش می‌کنند تا به خوبی کار کنند و مشتریان خود را خوشحال کنند. صنایع تولید آکپا با چالش هایی روبرو بوده اند اما به سختی برای رشد و موفقیت کار کرده اند.

شرکت آکپا مشهد دارای انواع و اقسام محصولات و اشکال مختلف از آلومینیوم می باشد. آنها حتی می توانند بر اساس خواسته های مشتریان طرح های جدید بسازند. آنها بیش از 50 سیستم مختلف و 3000 پروفایل مختلف برای انتخاب دارند.

ما با شرکت‌هایی کار می‌کنیم که در، پنجره‌ها و نماها را می‌سازند تا مطمئن شویم که رابطه خوبی با آنها داریم. این به ما کمک می کند تا خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهیم و محصولات خود را بهبود ببخشیم. همچنین به ما کمک می کند تا مشکلاتی که ممکن است مشتریانمان داشته باشند را درک کرده و حل کنیم.

رضایت کامل مشتریان

ما می توانیم با ارائه انواع پروفایل های متناسب با نیاز آنها و مشاوره و آموزش نحوه راه اندازی و استفاده از ماشین آلات به مشتریان کمک کنیم. ما همچنین می‌توانیم خدماتی مانند استخدام کارگران برای حضور در محل در زمان نیاز ارائه دهیم.

شرکت آکپا مشهد با فروش محصولات باکیفیت و قیمت مناسب و تحویل به موقع، رضایت تمامی مشتریان خود را تضمین می کند. آنها نمایندگانی در سراسر کشور دارند که می توانند به نظرات مشتریان گوش دهند و مطمئن شوند که از خرید خود راضی هستند.