سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی پروفیل ویستابست مشهد

با توجه به اهمیت کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها، پروفیل ویستابست مشهد مانند سایر پروفیل های پرطرفدار بازار در تولید درب و پنجره مورد استفاده قرار گرفت. شرکت ویستابست در سال 1395 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و در سه سال اول فعالیت خود به عنوان اولین تولید کننده یو پی وی سیدر ایران شناخته شد و امروزه تولید آن به 18000 تن در سال رسیده است.این شرکت با 13 برند کار می کند که این عدد برای این برند نیز مهم است. مشخصات Visabest  را می توان اولین شرکت تولیدی دانست که موفق به اخذ گواهینامه RAL آلمان شده است.

شرکت ویستابست در پاسخ به نیاز روزافزون صنعت ساختمان، گستره محصولات خود را به 43 بخش متشکل از 3 لایه، 5 لایه، کشویی و لمینت در رنگ های متنوع گسترش داده است. مرکزویستابست مشهد مجموعه آراز پنجره پروژه ای معتبر در زمینه در و پنجره و پنجره مشهد یکی از 100 برنده برتر در این زمینه در کشور محسوب می شود. این گروه با سالها تجربه به عنوان نماینده ویستابست در استان های مشهد و خراسان فعالیت می کند. این کارخانه به عنوان کارخانه انحصاری پنجره آراز آماده تولید انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلومینیوم با استفاده از پروفیل های شناخته شده و خوش نام با تجهیزات مدرن و مدرن می باشد. برای اطلاع از قیمت و اطلاعات بیشتر در مورد درب و پنجره دوجداره ویستابست مشهد با کارشناسان پنجره آرازتماس حاصل فرمایید.

معرفی شرکت ویستا بست مشهد

شرکت ویستابست در سال 1387 تاسیس شد و از سال 1387 تولید کننده پروفیل های ویندوز و یو پی وی سی می باشد. در عرض سه سال به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ایران تبدیل شد. ویستابست یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل و پنجره UPVC اولین شرکتی است که گواهینامه کیفیت RAL آلمان این بخش را در سطح ملی دریافت کرد.با توجه به نیاز روزافزون بازار ساخت و ساز، طیف محصولات خود را در سیستم های کشویی و روشنایی با سه تیپ، پنج پروفیل و رنگ های مختلف با برند ویستابست به 43 بخش و چهار بخش به 5 بخش افزایش داده است. سبک ها در حال حاضر محصولات خود را در 13 تاخط تولید و ظرفیت سالانه 18000 تن به فروش می رساند.ویستابست یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات یو پی وی سی در ایران از سال 1381 فعالیت خود را با هدف ارائه محصولات با کیفیت آغاز کرده است. این فرآیند در کارخانه هشتگرد با استفاده از تکنولوژی آلمان و اتریش آغاز شد. رفتار کیفیت محور مدیران برای حفظ و حفظ کیفیت منجر به ترجیح مدیریت محصول به عنوان استراتژی نوظهور در بازار شده است.

چرا ویستابست؟

در طول سال ها، اقدامات زیادی برای اطمینان از اینکه مصرف کنندگان می توانند از محصولات با کیفیت بهره مند شوند، انجام شده است. مهمترین آنها عبارتند از: پروفیل با ضخامت دیواره 3 میلی متر طبق کلاس A جهانی ساخته شده است.راهنمای فنی نصب و نصب ویندوز برای استانداردسازی ویندوز تهیه و در اختیار کلیه نمایندگان قرار گرفته است.واحد خدمات فنی فروش به منظور نظارت دقیق بر عملکرد ویترین کلیه کارکنان در کشور ایجاد شد. نمایش شبکه محدود به داشتن کنترل خوب بر عملکرد پنجره است.شرکت ویستابست 10 سال پشتیبانی از محصولات خود را تضمین می کند.

مزایای پروفیل ویستابست

برای انتخاب پروفایل ویستابست باید ویژگی ها و محصولات آن را بررسی و معرفی کنیم. با توجه به اینکه ویستابست از بهترین و با کیفیت ترین مواد در محصولات خود استفاده می کند، به راحتی می توان گفت که پروفیل محصولات این شرکت نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. در زیر به بررسی بهترین پروفایل های از Vistabest می پردازیم دمای پروفیل برای تعویض پنجره های دوجداره قدیمی مناسب است رسانه بوت ایمنی و مقاومت بالا

انواع پروفیل ویستابست

ویستابست انواع درب و پنجره را با استفاده از سطوح و طرح های مختلف پروفیل برای پاسخگویی به نیاز ساختمان ها در شرایط آب و هوایی مختلف می سازد. آنها همچنین پروفیل های ویژه ای را برای ساختمان های بلند و ساختمان هایی با بادهای شدید ارائه می دهند تا اطمینان حاصل شود که پنجره ها قوی و بادوام هستند. ویستابست همچنین محصولاتی را برای تعویض پنجره های قدیمی بدون آسیب رساندن به ساختمان ها ارائه می کند. آنها لوازم جانبی و پروفیل های مختلفی را برای کمک به سازندگان برای ایجاد و نصب آسان پنجره ها ارائه می دهند. مشتریان همچنین می توانند از بین رنگ ها و طرح های مختلف برای پنجره های خود انتخاب کنند و ویستابست پروفیل های کشویی را برای ساختمان هایی با نیازهای معماری خاص ارائه می دهد.

سه محفظه ای

تا به حال، ویستابست به ارائه 25 سطح مختلف پروفیل در سری سه محفظه‌ای با عرض 60 میلیمتر پرداخته است، که این تنوع، قابلیت ساخت انواع در و پنجره‌های یو پی وی سی را فراهم می‌کند.

پنج محفظه ای

ویستابست، با بررسی نیازهای بازار و با هدف پاسخگویی به شرایط جوی، 14 پروفیل را در سری پنج محفظه‌ای با عرض 70 میلیمتر تولید کرده است. در این سری نیز، قابلیت ساخت انواع در و پنجره‌ها وجود دارد.

مولیون استاتیک


در ساختمان‌های بلند و مناطق با بادهای شدید، حفظ کارایی و کیفیت پنجره‌های بزرگ، به ویژه اهمیت دارد. این امر نیازمند استفاده از پروفیل‌ها و تقویت‌کننده‌های فلزی (گالوانیزه) با قدرت و استحکام بیشتر است

فریم بازسازی

احساس نیاز به تعویض پنجره‌های ساختمان‌های قدیمی بدون هیچ گونه تخریب و ایجاد مشکلاتی برای ساکنین، ویستابست را به سمت در نظر گرفتن محصولات مناسب برای این موضوع سوق داده است

پروفیل کمکی

استفاده از پروفیل‌های کمکی و قطعات جانبی استاندارد و با کیفیت، به ساخت، مونتاژ، و نصب یک پنجره مطلوب، ارزشمند واقع می‌شود و بهبود قابل توجهی را در این فرآیندها به همراه دارد. به همین دلیل، ویستابست با تولید انواع پروفیل‌های کمکی و تأمین قطعات جانبی استاندارد و با کیفیت، تلاش می‌کند تا تولیدکنندگان طرف قرارداد خود را در ساخت و نصب پنجره‌ها همراهی نماید.

لمینیت

شما، علاوه بر انتخاب فرم دلخواه پنجره خود، می‌توانید بر اساس اصول ایمنی و انرژی، از پروفیل‌های با طرح‌های چوبی یا رنگ‌های مختلف، به صورت تک‌رو یا دو‌رو لمینیت، استفاده کنید تا رنگ پنجره را با نمای ساختمان خود هماهنگ کنید. ویستابست، قادر است این امکان را برای شما فراهم کند.

چهارمحفظه ای

شرکت ویستابست، به منظور پاسخگویی به نیازهای بازار ساختمان، تصمیم به تولید 5 سطح مقطع در سری چهار محفظه‌ای با عرض 60 میلیمتر گرفته است. این تصمیم، با بهره‌گیری از بیش از 20 سطح مقطع از سری‌های مختلف ویستابست، امکان ساخت انواع مختلف در و پنجره‌های یو پی وی سی را فراهم می‌کند.

سری کشویی

ویستابست، به منظور پاسخگویی به نیازهای بازار، تصمیم به تولید پروفیل‌های کشویی نیز گرفته و با تولید 4 سطح مقطع خاص، امکان ساخت پنجره‌های کشویی را فراهم کرده است. پنجره‌های لولایی از این سری پروفیل‌ها، در ساختمان‌هایی که به دلیل معماری خاص یا محدودیت فضایی، استفاده از آن‌ها ایجاب می‌کند، بسیار مناسب هستند.